Ταυτοποίηση λογαριασμού

Σύμφωνα με τον Κανονισμό της Επιτροπής Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων (ΕΕΕΠ)(ΦΕΚ 3162/25.11.2014), για να διασφαλίσετε ότι θα συνεχίσετε να έχετε πλήρη πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του λογαριασμού σας χωρίς διακοπή, είμαστε υποχρεωμένοι να επιβεβαιώσουμε ότι τα στοιχεία που δηλώσατε κατά τη δημιουργία του λογαριασμού σας είναι ορθά και σε ισχύ.

Πως ταυτοποιώ τον λογαριασμό μου

Για την ταυτοποίηση του λογαριασμού σας απαιτούνται ένα έγχρωμο αντίγραφο της ταυτότητάς σας (μπροστινό και πίσω μέρος) ή του διαβατηρίου σας και ένα έγχρωμο αντίγραφο ενός πρόσφατου λογαριασμού ΔΕΚΟ (έκδοσης τελευταίου τριμήνου) στο όνομά σας που να αποδεικνύει τη διεύθυνση κατοικίας σας.

Σε περίπτωση που δεν μπορείτε να μας παρέχετε λογαριασμό ΔΕΚΟ τότε μπορείτε να μας αποστείλετε είτε κάποιο λογαριασμό κινητής τηλεφωνίας, είτε κάποιο έγγραφο από τράπεζα που να αποδεικνύει τη διεύθυνση κατοικίας σας, είτε μια Βεβαίωση Μόνιμης Κατοικίας.

Τα έγγραφα θα πρέπει να είναι σκαναρισμένα ή φωτογραφίες. Οι φωτοτυπίες δεν γίνονται αποδεκτές.

Η αποστολή των εγγράφων γίνεται στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Live Chat Software by Kayako